Å reise er som å åpne døren til en helt ny verden hver gang. Jeg elsker å oppleve verden fordi hvert sted har sin egen unike energi, historier og kultur. Å møte nye mennesker, prøve nye smaker og bare være i et nytt miljø og oppleve atmosfæren gir deg en følelse av fred og en følelse av å være til stede i nåtiden på en måte som er vanskelig å finne hjemme. Å reise gir deg også muligheten til å se hvordan forskjellige mennesker lever og hva de verdsetter, noe som gir deg nye perspektiver på livet. Enten du er i en by full av historie eller i en liten landsby langt fra sivilisasjonen, er det noe magisk med å oppdage og forstå. Jeg heter Amanda, og jeg bor litt utenfor Gøteborg. For noen år siden fullførte jeg et hagekurs og har jobbet med å vedlikeholde og anlegge hager. Når jeg ikke jobber i bakken, liker jeg å gå turer, seile og stå på ski. Jeg er interessert i hva som gjør livet bedre – fra grøntområdet rundt oss til god mat og drikke. Jeg gleder meg til å ta deg med på en inspirerende og minneverdig reise til noen av Loire-dalens slott og hager.
Veldig hyggelig turleder og sørget for at alle hadde det bra! Sjåføren Bengt var også hyggelig og kjørte rolig og fint. Guiden var også veldig kunnskapsrik, slik vi hadde i Omberg, glemte navnet hennes. Bra opplegg på turen!
Hyggelig å ha naturguiden som hadde god kunnskap og fortalte oss mye om naturen og generelt om Omberg og omgivelsene. Hyggelig dag, fin atmosfære, avhengig av bussjåføren og guidene.
Vi hadde en fantastisk turguide, Amanda, kunnskapsrik og ville at alle skulle ha det bra, og vi følte oss godt ivaretatt! Hun fortalte oss mye om hagene vi besøkte, så vi var godt forberedt da vi ankom hagene. Bussen var komfortabel, og sjåføren, Steven, kjørte rolig og trygt, han får også en femmer!
Vi var veldig fornøyde med turen som helhet! Amanda var en flott turleder og veldig følsom for gruppens behov og ønsker.
Turguiden vår, Amanda, var helt fantastisk. Glad, hyggelig, serviceinnstilt, tilgjengelig for spørsmål og bekymringer. Drakk kaffe på Wapnö slott, og der var jeg enig med flere andre reisende om at det hadde vært fint om det var mulig å synkronisere slik at gårdsbutikken kunne være åpen samtidig. Bussjåføren vår var også flott og kjørte så trygt og pent.
Fantastisk turleder og sjåfør! Veldig bra i en godt planlagt tur.
Vi bruker våre egne informasjonskapsler og tredjeparts informasjonskapsler slik at vi kan vise deg nettstedet og bedre forstå hvordan du bruker den, slik at vi kan forbedre tjenestene vi tilbyr.