Hei! Jeg heter P-O Egli, og jeg har tidligere ofte tatt hånd om Rolfs reisende i flere av landene fra det tidligere Sovjetunionen. Nå for tiden er det bare Georgia, Armenia og Usbekistan som er involvert, men de er veldig interessante land, med en spennende historie, alle på sin egen måte. Jeg snakker flytende russisk, noe som hjelper i noen situasjoner, ettersom de fleste eldre snakker russisk i disse landene.
I tillegg til disse landene har jeg også turer i Sveits, spesielt med Glacier Express, hvor en tur i alpelandet er veldig spennende. Jeg snakker flytende fransk og kan håndtere den sveitsertyske dialekten ganske bra.
En veldig interessant og variert tur med P-O Egli som turleder, en kunnskapsrik, trygg og humoristisk person. Bussjåføren var svært dyktig.
Vi er veldig fornøyde med turen som var godt planlagt og inneholdt mange interessante programpunkter. Landene har en interessant historie, vakker natur og en rik matkultur. Reiseleder P-O Egli var helt fantastisk og delte sin flotte opplevelse fra området på en hyggelig og humoristisk måte.
P-O er en utrolig god turguide; kunnskapsrik, vennlig, imøtekommende og flytende i språk. Hvis det var seks stjerner, ville jeg gitt ham denne. Jeg synes det er mange klostre og kirker. Nå spiller det ikke så stor rolle, for stedene de lå der var fantastisk vakre. Ellers var alle stedene å besøke både spennende og verdt å se. En stor kompliment skal gis til sjåføren, da han elegant navigerte lange køer med lastebiler og de svingete, smale, serpentinveiene. Den armenske guiden med en flott personlighet delte sine egne erfaringer og kunne svare på alle spørsmål som ble stilt. De unge kvinnene på de forskjellige stedene å besøke snakket ofte overraskende godt engelsk. Som en helhet var denne turen både spennende, lærerik og morsom. I tillegg opplevde jeg en stor følelse av trygghet under oppholdet mitt i disse to landene. Jeg er veldig fornøyd.
Vi satte stor pris på turen. Georgia var et vennlig og trygt land som hadde mye å tilby. Armenia med sin utrolige historie og kultur. Begge landene reiser seg med stolthet etter Sovjettiden. Mye for oss å se og ta del i. Maten har vært veldig god, med fokus på vegetarmat. Turguiden og reiseselskapet har alle bidratt til en veldig hyggelig og god atmosfære. Sjåføren kjørte oss dyktig gjennom vanskelige forhold til tider. En tur å huske på flere måter – et godt valg.
En veldig interessant tur med veldig flinke turledere, lokale guider og en dyktig sjåfør. Vi satte pris på at alt var inkludert! Utfluktsmålene var alle interessante og spennende! Vi var en gruppe som jobbet godt sammen og hadde det veldig gøy!
Turistguider og band uten sidestykke.
Vi bruker våre egne informasjonskapsler og tredjeparts informasjonskapsler slik at vi kan vise deg nettstedet og bedre forstå hvordan du bruker den, slik at vi kan forbedre tjenestene vi tilbyr.