Hei! Jeg heter Hasse, og jeg pensjonerte meg for noen år siden. Før det jobbet jeg som kroppsøvingslærer ved Västervik videregående skole i 42 år. Jeg har alltid likt å reise, og har tilbrakt mesteparten av feriene mine på reise. Østerrike er mitt favorittreisemål, hvor jeg har dratt for å stå på ski om vinteren og gå turer om sommeren. Derfor er jeg veldig glad for å være turleder og sammen med deg oppleve fantastiske ski- og fotturer i vakker natur, oppleve godt selskap og spise god mat – noe som skaper gode minner for fremtiden. Velkommen!!
Det har vært en flott tur. Guidene Anne og Paulina var super! Gode og varierte fjellturer, gode middager og god frokost! Ulik standard på rommene, men hjelpsomt og hyggelig personale på hotellet!
Veldig flinke guider og varierte turer. Jeg reiste alene og er veldig fornøyd med turen, selskapet var flott.
Stor takk til den beste turlederen Hasse og guidene som gjorde denne fotturen til en av de bedre!
Veldig fornøyd med en givende tur, og vi hadde en god guide.
Fin tur, vi er veldig fornøyde med alt fra bussturen, guidet tur, selskapet, reiseinformasjonen og maten i den italienske restauranten. Dessverre innfridde ikke buffeten og frokosten forventningene våre, men alt annet var bra.
Hasse er den beste turguiden jeg noensinne har hatt. Utrolig vennlig, kunnskapsrik og humoristisk.
Vi bruker våre egne informasjonskapsler og tredjeparts informasjonskapsler slik at vi kan vise deg nettstedet og bedre forstå hvordan du bruker den, slik at vi kan forbedre tjenestene vi tilbyr.